Hah, kalau suka tu, cer tolong klik LIKE. Mekasih

Friday, January 27, 2012

AKULA MATIAU MICROSTOCK PHOTO PAGE

HAH!

Hasil dari mengusha kawan aku punya FB page, KEDAI ONLINE (dia jual beg tangan branded, original punya, straight dari Eropah), aku set up la satu FB page untuk promote gambor yang aku jual dalam Microstock Photo Agency.

Itu ler yang terpampang ataih tu. Like Box Page tu la.

Ni dah masuk tahap serius! Hehe. Tapi tula, kalau tak buat promosi sendiri, sapa lak nak buat? Aku bukannya loaded sangat nak upah PR Agency yang caj miliyon-miliyon nak hype self image. Pakai FB page pun jadiler.

Tak per la ye dak. 

Bagi aku pentingnya sekali usaha. Kecik daya camnapun, tak kisah ler, asalkan usaha. 

So ituler citer hangat pagi ni, ramai dah ler kengkawan yang like. Kalau komer suka ngan citer merapu pagi ni atau kot ke suka blog SBDK ni, komer klik le like tu. Ish, tak de la hadiah nak bagi, tolong-menolong jer yer.

Actually, promosi ni pun salah satu bidang terpenting dalam proses ambik gambor gak sebenornya. Ya ler, nama pun bisnes amabik gambor, kalau tak jual camna la pulak. 

Hokeh, roger!

No comments:

Post a Comment