Hah, kalau suka tu, cer tolong klik LIKE. Mekasih

Sunday, November 20, 2011

SBDK: KENAPA BLOG NI TAK DE GAMBOR ORANG?

Ada pulak dah member tanya, kenapa blog ni tak de gambor orang. Peh tu dia tanya pulak "Hang tak pernah ambik gambor orang ke".

Hmmm camna nak jawab?

Blog ni tak de gambor orang sebab tak upload gambor orang ler. Heheh. Tapi rasanya ada kot upload 2-3 keping. Cuma tak banyak la.

Ada aku ambik gambor orang, tapi tu ler saja maleh nak upload kat sini. Kat FB banyak ler, tu pun banyak kena cilok ngan member, pakat belasah jer buat reta sendiri, hok, dak, hek pun dak, siap buat profile pic lagi pulak tu. Timakasih pun tarak, acknowledgement sapa photographer pun tak dak. Kutu cilok masuk newsletter persatuan sendiri pun ada jugak. Hehe.

Actually tu beza orang kita dengan orang putih ni, Sebabnya, aku pernah dapat emel dari Mat Salleh mana ntah, mintak permission nak pakai gambor aku kat salah satu website. Dia kata kena bayor pun tak pe. Sebab terharu sangat dia mintak permission, aku bagi permission jer la, free, sebab nak promote hasil kerja. Still keep in touch sampai sekarang. Kalau orang kita pulak alahai, member sendiri pun tak mo  tanya dulu.

Ni dah lari topik.

So, sebab apa blog ni tak de gambor orang? 
Sebab banyak isu kemudian hari.

Jawapan soalan no 2 pulak. 
Ya saya pernah ambik gambor orang.

Ooooops!

Sebelum terlupa, sebelum bergadoh besor, sebelom kecik hati, sebelom hangin satu badan. 

SILA WATERMARK GAMBOR KOMER.

Isk,  kita ambik kita punya la. Kot depa nak, BAYOR ler.


No comments:

Post a Comment