Hah, kalau suka tu, cer tolong klik LIKE. Mekasih

Monday, November 14, 2011

GAMBOR TERMAHAL KAT DUNIA

Ha ah. 

Macam komer sumer, aku dok tepuk dahi tengok gambor ni. Banyak dah komen pengarang akhbar dan pengkritik yang kata, gambor ni dull, lifeless, tak bermaya, etc-etc. Kutuk giler la.

Tapi ituler, apa pun kata depa, gambor ni dah dijual lelong dengan rega US 4.3 juta @ RM 13, 487,397.10. Mak ai!

Moh kiter ambik gambor Sungei Perak, Sungai Klang, Terusan Wan Mat Saman dan spesis-spesis sama waktu dengannya.

Arggghhhhhhh!

3 comments:

  1. ooo gambo ni print atas kaca kalau tak silap...gambo sg. rhine kot

    ReplyDelete
  2. ya, betoi, dalam acrylic. Gambor sungai Rhine.

    ReplyDelete