Hah, kalau suka tu, cer tolong klik LIKE. Mekasih

Friday, March 2, 2012

CANON 5D MARK III UNVEILED!

 Hah, akhirnya, berita yang ditunggu-tunggu (at least aku la, excited semacam). Hehe

Canon 5D Mark III dah diumumkan. Cerita lanjut kat link ni.

Tapinya, aku tak la excited giler sangat sampai nak upgrade on the spot. Cuma excited sebab dengar rumours gilernya lama, sekarang ni dah kuar. Tu jer. Kamera aku sekarang ni pun elok and baguih. And kalau aku nak upgrade pun (bila aku dah kaya raya, banyak duit sampai tak tau nak buat apa lagi, dah masuk Forbes punya list) rasanya aku tak upgrade ke Mark III kot, baik aim for 1DX. :)

Rega Mark III kat B n H USD 3,499.00 @ RM 10,504.00 body jer. 

Dengan Kit Lens 24 -105mm F4L IS (standard la lens ni) rega USD 4,299.00 @ RM 12,912.48.

ADA BRANI? Hehehe

No comments:

Post a Comment