Hah, kalau suka tu, cer tolong klik LIKE. Mekasih

Tuesday, February 21, 2012

FIRST GAMBOR DIPILIH UNTUK EDITOR'S CHOICE KAT DREAMSTIME

Saja nak share dengan komer semua.

Aku tengah high giler....

Sebabnya gambor aku ni terpilih untuk Dreamstime Editor's Choice. Maksudnya antara gambor terbestest ler, dari berjuta miliyon gambor kat Dreamstime tu.

Frozen Cars
© Photographer: Akulamatiau | Agency: Dreamstime.com

Cool gak kan.

Dah aku canangkan kat kengkawan pun, selagi ada. Kalau terpilih macam ni, maksudnya lagi luas la jangkauan exposure portfolio dan Insya Allah bertambah la KAAA CHINGG.

Best.

Tu sebab aku tengah rasa terawang-awang.

Hehe

2 comments:

  1. pic yg bro snap sumenyer superbest..bila larr aku nk jd cenggini...alahai, bila nk dpt rasa pakai full frame cam bro nih..

    ReplyDelete
  2. Mriezal: Thanks bro. Ni pun baru jer okay. Hang pun boleh gak bro. Janji minat dan komited jer.

    ReplyDelete