Hah, kalau suka tu, cer tolong klik LIKE. Mekasih

Thursday, February 9, 2012

DREAMSTIME SHARE LINK GAMBOR AKU KAT FB DIA

Serious best!

Salah satu gambor aku (Siri ICE AGE kat Europe) Dreamstime pilih dan share kat Facebook dia. Ni link kat Facebook Dreamstime.

Dan bawah gambor yang terpilih dan link gambor aku tu.

Frozen Cars
© Photographer: Akulamatiau | Agency: Dreamstime.com

Satu lagi gambor terpilih masuk dalam IN THE NEWS Section kat website dia.

Europe Cold Snap - Frozen Car
© Photographer: Akulamatiau | Agency: Dreamstime.com

Gambor nombor dua ni, dia bayor US 5.00 sebagai bonus submission.

Peh tu aku terima email dari Dreamstime, dia mintak permission nak move beberapa gambor lain yang aku submit bawah lesen Royalty Free (RF) ke lesen Editorial untuk promotion dengan exposure.

Aku jawab, ok, boleh saja, sebab aku rasa boleh dapat lagi banyak exposure macam tu, dan kalau ada rezki, ada media beli, lagi baguih.

Best! (ada tak best, dari bermiliyon-miliyon gambor, aku punya yang Dreamstime pilih)

So ituler kisahnya pagi ni. Dan ye, aku amatlah gumbira rasa di hati.

YEY!

2 comments: