Hah, kalau suka tu, cer tolong klik LIKE. Mekasih

Saturday, August 27, 2011

SELAMAT HARI RAYA KOMER SEMUA!

0.5 saat, F9, 20 mm, ISO 100

Yang tentunya, raya ni banyak ler peluang ambik gambor. Shooting Heaven!

Isk, itu ler yang aku miss benor raya kat Mesia ni, Dengan lemangnya, dengan rendangnya, dengan ketupatnya, dengan dodolnya, dengan segala macam bentuk kuih. Ada sesapa buat wajik? Ni peberet aku kekecik dulu, sekarang ni jarang benor nampak ujudnya. Susah betoi nak cari dah, kira masuk dalam kategori spesis diancam pupus.

Encik Pro cakap ngan aku, walau pun ambik gambor untuk fun cuba lari dari aksi formal boring berdiri tegak macam askar kawad. Teroka angle lain. Salah satu yang dia pesan, cer cari tangga, peh tu suruh anak beranak, sedara mara, pokcik mok cik berdiri kat bawah, sambil melangut pandang, kamu naik tangga shoot dari ataih, tengah depa melangut tu. Cadangan Encik Pro ler. Cer try.

Tahun ni masu tahun No 14 aku beraya kat negeri orang. Udah naik boring dah. Tapi tu ler sebab nak cari makan nak buat camna. 

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Mahap Zahir Batin.

Sila ambik gambor berbanyak!


P/s Gambor Ataih tu aku ambik masa cuti balik Malaysia ari tu. Cer tengok, tak de watermark kan, Saja la, komer ambik ler download kalau nak. Kira halal la.

No comments:

Post a Comment