Hah, kalau suka tu, cer tolong klik LIKE. Mekasih

Thursday, April 19, 2012

UPDATES : SBDK

Lama benor tak update.

Hokeh apakah yang telah berlaku sepanjang masa tak update?

1. Dapat first payment dari 123RF.com hasil jualan gambor.
2. Belajor ambik gambor bintang.
3. Buat projek 3-4 projek baru.
4. Pergi shoot kat Arve Valley, France, Yvoire, France ngan Blausee, Switzerland.
5. Shoot (sampai muntah hijo gambor sakura ngan gambor tulips)

Ya, sibuk skit sebab banyak gambor nak proses dan upload kat microstock agensi.

Tang gambor bintang tu nanti aku citer macam mana nak ambik. Seronok juger.

Bawah ni gambor-gambor yang aku ambik, sekaping dari satu tempat. maleh nak upload banyak giler.

Komer enjoy.

Satigny, Geneva, Switzerland


Arve Valley, France

Tulips, Morges, Switzerland

Jet d√Čau, Geneva, Switzerland

Kampung Swiss, La Capite, Geneva, Switzerland

Border Swiss ngan France, apa ntah nama tepat dia tak tau.

Blausee, Switzerland

Yvoire France

Blausee, Switzerland

Dari dalam keter kat highway




1 comment: