Hah, kalau suka tu, cer tolong klik LIKE. Mekasih

Wednesday, July 20, 2011

SBDK : CUTI-CUTI MALAYSIA

Aku nak bercuti.

Tahun ni aku balik Mesia Insya Allah, ujung minggu ni. 

So SBDK pun cuti ler kejap selama 3 minggu, tapi kalau sempat dan ada masa, aku update ler. Banyak program ambik gambor dah planned dengan member kat tanah air. Sampai jer, petang tu dah ada member ajak outing photo shoot. Esoknya pun subuh dah ada kutu ajak pergi shooting gak. 

Gear yang aku bawak:-

1. Kamera body
2. Zoom Lens 70-200mm dengan 2X Extender
3. Standard Zoom Lens 24 -105mm
4. Wide Angle Lens - 17-40 mm
5. Tripod
6. Monopod.
7. Shutter Cable Release
8. Speed Lite
9. Filter Set

Ada gak member yang baru menceburkan diri dalam bidang ambik gambor ni yang mintak aku buat kelas. 

Kelakor giler!

Camna la nak pahamkan depa ni yang aku ni pun masih lagi belajor ambik gambor. Takat nak ikut ambik gambor ok ler, Nak ajor tu hoih! Tak sanggup ler teman.

Aku pun dah planned beberapa tempat yang aku pikir nak shoot.

1. Putrajaya - Sabtu 23 ngan 24 Julai
2. KLCC - Date tak tau lagi
3. Langkawi kot, (entah tak sure lagi) tapi beach kena shoot sekali.
4. Sawah padi.
.
Kalau nak ikut outing, jom..

No comments:

Post a Comment